Klantenservice

Op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur – Weekend gesloten

Verzenden & ophalen

Bij bestellingen boven de 20 euro, worden er geen verzendkosten berekend.
Bij bestellingen onder de 20 euro worden er 1,99 euro verzend- en afhandelingskosten in rekening gebracht.
Bestellingen die gedaan zijn, kunnen per brievenbus-post of per pakket-post worden verzonden. Dit is onder andere afhankelijk van de grootte en de waarde van de bestelling en het precieze tijdstip van wanneer de bestelling is geplaatst. In beide gevallen wordt de bestelling verzonden via PostNL.

In de verzendbevestiging die je van ons ontvangt, kun je precies zien hoe jouw bestelling is verzonden.
Wij verzenden al onze bestellingen die op werkdagen voor 22:00 uur gedaan zijn, nog diezelfde dag.
Wanneer de bestelling is geplaatst in het weekend of op een feestdag, wordt de bestelling de volgende werkdag verzonden.
Zodra wij de bestelling hebben verzonden en je de verzendbevestiging hebt ontvangen, mag je normaal gesproken jouw bestelling de volgende dag in huis verwachten.

Indien mogelijk verzenden wij jouw bestelling per briefpost met Track & Trace. Mocht je bestelling niet tijdig geleverd worden, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.
Wanneer jouw bestelling is verstuurd, ontvang je van ons de Track & Trace gegevens per e-mail, waarmee je de zending kunt volgen. Je kunt dan ook zien wanneer PostNL het pakketje aan zal bieden.
Ben je niet thuis op de dag van levering en is jouw bestelling verstuurd als pakketpost? Vaak wordt dan geprobeerd om het pakketje bij de buren af te geven, of wordt er de volgende dag nog een poging gedaan om het pakketje af te leveren. Mocht ook dat niet lukken, zal het pakketje naar een PostNL afhaalpunt in de buurt gaan, waar je zelf het pakketje op kunt halen.
Door de drukte bij PostNL kan het voorkomen dat zij nog niet alle zendingen hebben verwerkt en gescand. Dit betekent niet dat jouw bestelling niet is verzonden, maar wel dat deze naar alle waarschijnlijkheid vertraging op zal lopen. Onze oprechte excuses in deze voor het ongemak, maar we hopen in deze op jouw begrip.

Is de status na 2 werkdagen nog steeds "Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL"?
Neem dan direct contact met ons op!
Helaas niet. Wegens omstandigheden is onze fysieke winkel permanent gesloten.
De klantenservice is maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.

Onze fysieke winkel in Venray is permanent gesloten.

Op de volgende feestdagen worden er geen bestellingen verzonden en is onze klantenservice gesloten:
  • Pasen (tweede paasdag): maandag 10 april 2023
  • Koningsdag: donderdag 27 april 2023
  • Hemelvaartsdag: donderdag 18 mei 2023
  • Pinksteren (tweede pinksterdag): maandag 29 mei 2023
  • Kerstmis (eerste en tweede kerstdag): maandag 25 en dinsdag 26 december 2023
Heb je na 5 bezorgdagen jouw bestelling nog steeds niet ontvangen? Dit kan verschillende redenen hebben. Neem daarom even contact op met de klantenservice van SmokeSmarter en we gaan het voor je oplossen.
Is je bestelling niet volledig of zijn er producten beschadigd? Allereerst uiteraard onze excuses voor het ongemak! Neem contact op met onze klantenservice en wij gaan het probleem zo snel mogelijk voor jou oplossen.
Voor een geplaatste bestelling is het niet meer mogelijk om het adres te wijzigen. Neem hiervoor, voor de zekerheid, contact op met onze klantenservice.
Wel kun je in je account jouw verzend- en factuuradres voor toekomstige bestellingen wijzigen.